Monster Hunter Wilds
Forudbestil for at få en bonus! 【Forudbestillingsbonus】 Få dette bonusindhold ved at forudbestille Monster Hunter Wilds: ●Lagdelt jægerrustning: Guild Knight ●Talisman: Hope Charm *Bonusindholdet herover udbydes måske via alternative kanaler på et senere tidspunkt. Naturens utæmmede kræfter løber løbsk og løssluppent, så omgivelserne kan forandre sig drastisk fra det ene øjeblik til det andet. Dette er en fortælling om monstre og mennesker og deres kampe for at leve i harmoni i en dobbelt verden. Gør din pligt som jæger ved at opspore og besejre mægtige monstre, så du kan smede nye våben og rustninger af de materialer, du høster på din jagt, mens du afdækker forbindelsen mellem The Forbidden Lands' folk og de områder, de bebor. Det ultimative jagteventyr venter dig i Monster Hunter Wilds. Historie For nogle år siden blev en ung dreng ved navn Nata reddet på grænsen til The Forbidden Lands, et uudforsket område, som lavet endnu ikke har opmålt. Efter at have hørt drengens fortælling om som den eneste at være undsluppet et mystisk monster, der angreb hans landsby, arrangerede lavet en ekspedition til The Forbidden Lands for at undersøge sagen. Nu begynder ekspeditionen for at undersøge det monster, der kaldes "White Wraith", og for at stoppe angrebet. En levende verden Omgivelserne i The Forbidden Lands kan ændre sig drastisk, for vejret skifter konstant og pludseligt. I de barske Fallow- og farefulde Inclemency-perioder drager glubske monstre ud på jagt i flok, men i Plenty-perioderne er dyrelivet talrigt og overdådigt. Monstre De monstre, der bebor denne natur, er blevet tvunget til at tilpasse sig de dynamiske ændringer og bruger deres unikke egenskaber til at overleve og trives. I Inclemency-perioden kan du endda få et glimt af de mægtige monstre, der befinder sig i toppen af fødekæden. Jagt Når verden omkring dem ændrer sig, må jægerne og deres taktikker også ændre sig. Ikke alene vil jægerne have et udvalg af våben og rustninger at vælge imellem, jagtens kunst har også udviklet sig, så de kan forudsige monstrenes adfærd og blive bekendt med omgivelserne. Focus Mode føjer et nyt lag til jagten. Sigt med angreb eller parader, og brug Focus Strikes til store angreb, der forvolder masser af skade på sår og svagheder. Karakterer Du vil møde mange, der kommer til at hjælpe dig på din rejse, fra jagtpartnere til andre medlemmer af ekspeditionen.