Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection DLC Pack
Pakken indeholder følgende. Denne DLC Pack inkluderer forskellige kosmetiske genstande, hvor du kan ændre figurens frisurer, finde outfits til Rudy og outfits til de andre Rangers. Layered Armortil Eleanor: Foreign Dancer Layered Armor til Gaul: Fur-tive Five Leader Layered Armor til Kora: Attendant's Attire Layered Armor til Ogden: Summertime Ogden Layered Armor til Thea: Canyne Ward Monster Hair: Malzeno Bob Monster Hair: Hellfire Tail Monster Hair: Espinas Spikes Monster Hair: Garangolm Nest Monster Hair: Octolocks Princess Monster Hair: Goss Hairagy Rudy Outfit: Rudy's Arkbelt Rudy Outfit: Scintillating Armor Rudy Outfit: Relaxed-acabra Rudy Outfit: Shogun Rudy Rudy Outfit: Rudyzeno *Bemærk, at disse genstande er inkluderet i andre sæt, men kan også købes individuelt. *Nogle bonusser kræver spilfremskridt for at kunne blive brugt. *Udelukkende kosmetisk effekt. Outfits til Rangers Du kan bruge Change Companion Outfits-muligheden ved at vælge kisten i en hvilken som helst base for at skifte tøj på din ledsager. Monster Hair Du kan vælge en frisure med Edit Ranger (i startmenuen) eller menuen Change Appearance (fra kisten på enhver base). Rudy Outfits Du kan bruge Change Companion Outfits-muligheden ved at vælge kisten i en hvilken som helst base for at skifte tøj på din ledsager.