Monster Hunter Rise + Sunbreak
Oplev Monster Hunter Rise og den enorme udvidelse Monster Hunter Rise: Sunbreak i en enkelt, praktisk pakke! Indhold: - Monster Hunter Rise (hele spillet) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (udvidelse) Oplev jagtens spænding! Udforsk nye baner, og tag kampen op mod nye monstre med en ny, dynamisk form for jagt-action, hvor du kan bevæge dig friere end nogensinde før. Det ultimative jagteventyr venter dig i Monster Hunter Rise og dets udvidelse, Monster Hunter Rise: Sunbreak. - Om Monster Hunter Rise Gå på jagt efter hidtil uset monstre, og oplev nye spilmuligheder som Wirebug og den nye Palamute-kammerat. - Om Monster Hunter Rise: Sunbreak (udvidelse) Verden i Monster Hunter Rise bliver større og dybere med denne enorme udvidelse, hvor helt nye monstre og områder venter. Bemærk: Monster Hunter Rise og Monster Hunter Rise: Sunbreak kan begge købes separat. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. *Genstandene i dette sæt kan købes individuelt. Pas på, at du ikke kommer til at købe den samme genstand to gange.