Monarch Skin 2: Hellforn's Mask
En maske, der giver samme autoritet som Hellforn, gudinden for kunst og vanvid og den oprindelige ejer af fangehullet, blev fundet i et gammelt tempel. I denne verdens tidslinje accepterede Monarchen masken uden tøven og fik endda den oprindelige ejers store talent for kunst. Han bærer en strålende rød frakke og hvide bukser, og dine fjender vil beundre fashionistaen, der er hersker over fangehullet, men snart bliver de skræmt af den gyldne maskes voldsomme udseende. Et skin-DLC, der ændrer udseendet af Monarchen, der er en spilbar karakter i spillet.