Mod Pack
Mod Pack - Indeholder nye køretøjer og udstyr fra Modding-konkurrencen med farming community'en (alle elementer er under udviklernes kontrol – alle rettigheder forbeholdes). Vær sikker på at have midler nok til at købe dem i spillets forretning: Inkluderer 3 tipvogne, 1 kultivator, 2 snittervogne, 2 Baling technology and 3 vægte.