Særtilbud! Få 10 The Show-pakker til at sammensætte dit Diamond Dynasty-hold samt en Equipment Pack til at tilpasse din Road to the Show-spiller. Indeholder en eksklusiv bat-skin-genstand til Xbox-spillere! Købte genstande skal indløses ved opstart af spillet. Oplysninger om indløste genstande bør være angivet i din profils e-mailindbakke.