MK1: Peacemaker
Christopher Smith, Peacemaker, elsker fred af hele sit hjerte. I en sådan grad, at han vil dræbe alt og alle for at opnå den. Pakken indeholder den spilbare figur Peacemaker, der er baseret på DC's Suicide Squad, inklusive helt nye manøvresæt.