Mistede relikvier – DLC-pakke
Beskyt Seras hellige relikvier på de to nye multiplayer-baner “Den fortabte by” og “Museum”, tag kampen op på den klassiske bane “Indkøb”, eller hold stand mod fjenden på den nye bane “Afdelingen”, der er eksklusivt til Overrun. Indeholder også den nye multiplayer-spiltype “Breakthrough”.