Miraculous - Paris Under Siege
Venner forenes! Vær mirakuløs! Træd ind i rollen som Ladybug og Cat Noir i deres hidtil farligste eventyr! Tag ud på et spændende eventyr, hvor heltemod, akrobatisk kamp og parkour-agilitet støder sammen, mens Shadow Moth udløser en bølge af skurke over hele byen. Det er op til dig og dine venner at redde Paris! Legendariske helte forenes: Spil som Ladybug og Cat Noir, som har hver sin unikke kampstil, og skift mellem dem så let som ingenting. Kald på helte som Rena Rouge og Carapace for at lave koordinerede angreb! Bliv kampsportmester: Udfør smidige kombinationer på jorden og i luften, og udnyt alle Ladybug og Cat Noirs evner til at besejre fjender med stil. Bekæmp frygtsomme fjender: Mød klassiste fjender som The Bubbler, Lady WiFi, Truth og Sole Crusher. Tilpas din taktik for at imødegå deres kræfter og redde Paris. Stilfuld akrobatik: Brug fantastiske parkour-bevægelser som sving, rail-slides og vægspring til at navigere gennem Paris, afsløre hemmeligheder og udmanøvrere fjender! Tilpas din spillestil: Opgrader Liv, Hastighed, Skade, Assisterende energi og Undvig for at skræddersy dine evner og maksimere din indflydelse i kampe. Red dagen: Befri Paris et distrikt ad gangen, og vælg din vej gennem ikke-lineært gameplay, der kræver udforskning og strategi. Gendan lys og håb til hvert hjørne af byen, der er belejret af Shadow Moth’s mørke indflydelse. Fælles sofaeventyr: Kæmp sammen med en ven med problemfri drop-in, drop-out lokal co-op og oplev spændingen ved at redde Paris sammen.