Minigun-våbenpakke
Den primære skydemåde er fuldautomatisk. Tromlen skal bruge et par sekunder på at komme op i omdrejninger inden den kan skyde. Glæde kan måles i kugler i minuttet. Minigun til perken Commando leveres med 5 unikke skins.