Minecraft Vault-Tec – mashup
Velkommen til ødemarken! Luk op for en Vault med 44 unikke skins, nye teksturer, re-skinnede mobs, et særligt postapokalyptisk kort, originale soundtracks og en UI inspireret af Pip-Boy.