Minecraft: SvampeBob Biomer
Er I klar, børn? Undervandsverdenen i SpongeBob er nu en Minecraft Dynamic World, hvor hvert biom er genskabt med brugerdefineret generation! Besøg Jellyfish Fields, Bikini Bottom, Kelp Forest og meget mere. Spis Krabby Patties, rid på søheste, brug spatler til at kæmpe og lav din egen Krusty Armor! Hæng ud med velkendte SvampeBob-figurer, og kæmp mod den flyvende hollænder!