Minecraft: Sonic Add-On
Sonic-boom ind i ENHVER verden med denne spændende tilføjelse! Forvandl dig til Sonic, Knuckles, Tails, Amy og Shadow! Løb med lydens hastighed, smadr blokke, saml ringe, og bop-mobs, som om de var Badniks. Byg dine egne baner med fjedre, pigge og instrumentbrætpaneler! Nyd Minecraft med alle de utrolige kræfter fra Team Sonic!