Minecraft: Smølferne
Træd ind i smølfernes verden! Gargamel skaber problemer, og det er op til dig at redde dagen. Red tilfangetagne smølfer, overlist Gargamel i en eliksirkamp, test din list mod Azrael, og drøn gennem parkour-udfordringer. Udforsk Smølfernes landsby for at møde ikoniske figurer som Papa Smølf, Smølfen og Hefty Smølf.