Minecraft: Jurassic World Add-On
Officielle Jurassic World-dinosaurer kan nu strejfe rundt i dine Minecraft-verdener! Byg din forpost, og tag ud for at finde og bevare alle dinosaurarter. Undertving vilde dinosaurer og transporter dem ind i højteknologiske indhegninger for at udtrække DNA, observere deres adfærd og opdrætte dem for at forhindre deres udryddelse! Indeholder de nyeste Rebirth-dinosaurer.