Minecraft Frozen
Velkommen til Arendelle, hjemsted for Anna, Elsa, Olaf og vennerne. Et eventyr væk fra ispaladset og ind i det ukendte i denne verden med Frozen-tema! Spil minispil, og læg puslespil for at optjene belønninger. Tag derefter tilbage til slottet for at indrette, og alt sammen mens du lytter til dine yndlingssange fra Frozen! – Skabt af Noxcrew Kan kun benyttes i Minecraft (2017), ikke kompatibel med Minecraft: Xbox One Edition (2014).