Minecraft Eventyrtid-mashup
Eventyrtid! Grib dine redskaber, for nu skal vi til en virkelig skør verden. Med hunden Jake og mennesket Finn og en masse af deres venner. Det er Eventyrtid! Mashup! Det finder du i pakken: dine yndlingsfigurer fra Eventyrtid, landet Ooo, et skræddersyet tekstursæt, BMO-tematiseret brugergrænseflade og det originale lydspor.