Minecraft Dungeons II Deluxe Edition
Smid hakken, grib et sværd, og kast dig ud på et spændende nyt eventyr i Minecraft Dungeons II Deluxe Edition, der byder på unikke kosmetiske genstande, forudbestilt kosmetik og DLC 1+2 (når den udgives)! Tag på en rejse gennem uudforskede lande i et forsøg på at forhindre en ny ondskab i at skabe kaos i ikke blot én, men hele to verdener. Kæmp mod truende fjender i eksplosive sammenstød, og kæmp dig vej gennem horder af mobs, der vil gøre alt, hvad der står i deres magt for at forhindre dig i at redde dagen. Udfordringerne vil være hårdere end nogensinde, så mød dem alene eller sammen med op til 4 spillere i online eller sofa co-op. Med en krise hængende over hovedet, vil du og dine venner så tage kampen op for at løse den?