Minecraft: Deluxe Collection
BYG Byg alt, hvad du kan forestille dig, i din egen uendelige verden, som er unik i hver gennemførsel. UDFORSK Opdag biomer, ressourcer og væsner, og byg dig vej gennem en verden fyldt med overraskelser i det ultimative sandkassespil. OVERLEV Oplev uforglemmelige eventyr i mødet med mystiske fjender, spændende landskaber og rejser til ugæstfrie dimensioner. SPIL SAMMEN Spil med vennerne, uanset om i sidder i den samme sofa i opdelt skærm eller langt fra hinanden på tværs af platforme på konsol, mobil og pc. Interager med millioner af spillere på community-servere, eller abonner på Realms Plus for at spille med op til 10 venner på din egen private server. OPLEV MERE Få brugerskabte udvidelser, spændende verdener og kosmetiske genstande i Minecraft Marketplace. Abonner på Marketplace Pass (eller Realms Plus) for at få adgang til 150+ verdener, skin- og teksturpakker og meget mere – opdateres månedligt. Deluxe Collection inkluderer dette tilføjede indhold foruden Minecraft: 1600 Minecoins; fem maps (Skyblock One Block, Hacker Tools, Pets Collection, Parkour Spiral og Original Bed Wars); tre skinpakker (Spy Mobs, Cute Anime Teens og Cute Mob Skins), én teksturpakke (Clarity), fem Character Creator-elementer og tre emotes. *Brug Minecoins på episke eventyrverdener, skins og andet fantasifuldt indhold, der er lavet af brugere i Minecraft Marketplace.