Minecraft: Blueys hus
Gør dig klar til masser af sjov med Bluey, Bingo, mor og far! Træd ind i Blueys familiehjem og spil spil som Jeg-Spy, Gemmeleg og Ragdoll. Find familiens yndlingsgenstande for at låse op for endnu flere spil og overraskelser!