METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.2 BONUS CONTENT
Som bonusmateriale til købere af samlerudgaven medfølger desuden Metal Gear: Ghost Babel – den første titel i serien til håndholdte konsoller, udgivet i 2000 – og Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, der indeholder adskillige ikoniske numre, som forbedrede Snakes missioner, lige fra baggrundsmusik i spillene til vokalmusik. [Spilliste] Metal Gear: Ghost Babel [Soundtrack] Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 *Soundtracket kan afspilles ved hjælp af den lydafspiller, der er inkluderet i spillet.