METAL GEAR SOLID 3: Snake Eater - Master Collection Version
Metal Gear Solid 3: Snake Eater er oprindelseshistorien om Naked Snake og hans mentor The Boss og er den femte titel i METAL GEAR-serien. Spillet udspiller sig i en dyb jungle. Snake skal finde sit udstyr og bruge forskellige former for camouflage, der gør det muligt for spilleren at narre fjendens øjne, og ansigtsmaling, der matcher omgivelserne, hvilket giver en unik stealth-spiloplevelse. Spillet er også spækket med nye action-elementer, der giver spillerne mulighed for at fange jungledyr, som de kan spise for at få mere liv, og Close Quarters Combat (CQC), som er et kampsystem baseret på kampsport til at bekæmpe fjender på tæt hold. En eksklusiv, digital Screenplay Book og Master Book, der beskriver historien og personerne i Metal Gear Solid 3: Snake Eater er også inkluderet. [Titel-lineup] Metal Gear Solid 3: Snake Eater (HD Collection version) Regionale versioner af titlerne er tilgængelige som ekstra downloads. [Digital bog] Metal Gear Solid 3: Screenplay Book Metal Gear Solid 3: Master Book De digitale bøger kan tilgås fra spillets hovedmenu.