Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Sector 2 Arsenal-pakken til Meet Your Maker tilføjer en beregnende Custodian og en ond ny vagt til din værktøjskasse. Dybt inde på de trøstesløse, arktiske ødemarker ligger Shattered Peak Sanctuary, der huser de seneste dødbringende fremskridt indenfor teknologi og kloning. Frygt og paranoia fik krammet på dem, ramponerede som de var af de kvælende snestorme og den endeløse isolation. Custodian og Advisor vendte sig mod hinanden i en totalkrig, der reducerede det tidligere forskningscenter til et blodigt mareridt. Deres dødbringende kreationer er nu i dine hænder. Sector 2 Arsenal-pakken indeholder: 1 CUSTODIAN: - Overseer Overseer hengav sig til paranoide vrangforestillinger og smeltede sit nervesystem sammen med en Fortalis Suit-prototype, der giver hende unikke egenskaber og betydelige kræfter. - Hop og svæv: Med din Overseer-dragt kan du med dit Slipstreamer Biolink svæve langsomt efter et hop og undgå farer, og du kan stadig angribe og forsvare dig imens. - Synlig Harvester-sti: Pathfinder Biolink udvider Overseers hallucinationer ved at oplyse Harvester-stien, hvilket sikrer, at Raiders aldrig farer vild i en Outpost igen. - Rekognoscering: Scavenger Biolink hjælper Raiders med at få øje på Forsaken Tombs og andre ressourcer ved at fremhæve dem i miljøet. 1 VAGT: - Assassin Assassin er en rædselsvækkende jæger, der sniger sig og ligger i baghold. - Skyggernes mester: Assassin er nærmest usynlig, indtil den overvælder sin fjende. Raiders skal holde øje med visuelle forstyrrelser og lyde, der genereres af vagtens bevægelser. - Ingen skade ved fald: Bygherrer kan være kreative, for denne vagt tager ikke skade ved fald, hvilket betyder, at de kan falde fra alle højder og dræbe intetanende Raiders. - Et knusende stormløbsangreb: Når den angriber, kan Assassin udføre et horisontalt mellemdistance-angreb, der er svært at undvige.