Meet Your Maker: Sector 1 Arsenal Pack
Meet Your Maker: Sector 1-våbenpakke Meet Your Makers Sector 1-våbenpakke udvider din værktøjskasse med 4 farlige dødsinstrumenter. Velkommen til Dreadshore, omgivet af mudder, rust og endeløs tåge. På de dunkle rester af New Englands kystlinje står fyrtårnet Sanctuary, hvor Custodian og Chimera engang udførte lyssky eksperimenter i sandt smertehelvede. Deres redskaber er nu dine. Udforsk nye kreative veje med de fælder og genetiske rædsler, der blev brugt til at kontrollere denne hemmelige bygning. FÅ GRATIS – Få Sector 1-våbenpakken GRATIS fra den 27. juni til den 10. juli, og føj disse dødbringende redskaber til din værktøjskasse. Dreadshore-våbenpakken indeholder: 1 CUSTODIAN: - Nautilus Forøg de defensive våbens effekt, og styrk dine overlevelseschancer mod ethvert angreb. Dette panser, som ligner en ældgammel dykkerdragt, blev udviklet i hemmelighed af den eneste fange, der undslap fyrtårnet Sanctuary. Nautilus, en rædsel fra dybet, som er kommet for at drukne de sørgelige rester af menneskeheden. 1 FÆLDE: - Sentry Beam Denne fælde blev udviklet af Sanctuary-fyrtårnet til hurtigt at henrette enhver fange, der var modsig nok til at forsøge at undslippe. Sentry Beams røde øje sporer enhver bevægelse og låser sig fast på målet med en laserstråle af superophedet lys – perfekt til at skære sig gennem hurtige Raiders. Hvis den misser sit mål, vil rikochetteringseffekten blive ganget og give endnu flere muligheder for et kaotisk og nervepirrende drab. 1 VAGT: - Ravager Ravager er både en nådesløs bølle og en nøjagtig dræber, et rædselsvækkende produkt at Sanctuary-fyrtårents forfejlede kloningseksperimenter. Dens visir ændrer dens syn til at vise flere slørede mål, når der kun er ét til stede, hvilket får den til at skyde mod dem alle med et spredningsangreb, der er umådelig svært at undvige. Ravager er både effektiv og aggressiv – alt i alt en ildevarslende tilføjelse til ethvert forsvar. 1 VÅBEN: - Demolition Cannon Demolition Cannon blev opdaget i Sanctuarys våbenlager under Nautilus' bloddryppende flugt, og den blev brugt til at smadre alt, der stod i vejen for den. Dette tunge artilleri er både kraftfuldt og transportabelt og skyder et genanvendeligt eksplosionsprojektil af sted for at skabe en lokal eksplosion, der gør enorm skade.