Medieval & Sengoku Dynasty Bundle
Skab din egen dynasti og sikre dens langvarige velstand, eller dø i forsøget! Spil alene eller slå dig sammen med venner for at nyde den ultimative overlevelses- og bybyggeroplevelse i dette bundt, der indeholder de to kritikerroste titler »Medieval Dynasty« og »Sengoku Dynasty«! Medieval Dynasty-funktioner: - Trods årstiderne: Sørg for, at hverken du eller din befolkning sulter eller dør af tørst. Jagt vilde dyr, dyrk afgrøder eller handel med ressourcer, så du er klar til alt. - Det er op til dig: Uden de rigtige redskaber kommer du ikke langt – uanset om du jager, fælder træer, høster eller bygger. Men pas på slitage, så din hakke ikke bliver ubrugelig midt i ingenting. - Lev og lær: Udvikl din karakter, specialiser dig eller bliv en ægte altmuligmand, mens du interagerer med NPC'er, tager dig af din familie, udforsker den frodige verden eller udfører opgaver for andre. - Start en landsby: Du er byplanlægger, bygherre og forstander i én person! Koordinér layoutet, administrer beboerne, indsaml ressourcer, producer varer og handel for at hjælpe samfundet med at vokse og blomstre. Sengoku Dynasty-funktioner: - Udnyt den store verden fuldt ud. Begynd med et enkelt hus, byg værksteder, smedjer, kroer, og udvid derefter dine bosættelser til flere blomstrende samfund i hele dalen. - Foren det krigshærgede land Nata Valley. Rogue Samurai og banditklaner har fyldt magtvakuummet og truer dine fredelige landsbyboeres eksistens. Befri nye territorier og reparer infrastrukturen for at udforske områder, der er rige på vigtige ressourcer, og åbn døren til endnu større udfordringer. - Fremstil værktøj, våben, mad eller medicin, og dyrk jorden. Lær derefter, hvordan du giver dine landsbyboere arbejde og værktøj, og se din økonomi og dine valg vokse eksponentielt. - Færdigheder eller slid – det er op til dig: Vælg dit yndlingsvåben blandt stokke og spyd til mesterligt udformede katanaer (sværd) og yumi (buer). Ved at mestre kombinationer, udfald, blokeringer og parader kan du erobre verden.