MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV på luften? Nej, det er MC.CC på scenen! MC.CC leverer altid en højenergisk, uforglemmelig performance, der får publikum til at ønske mere! En SG pakket med kraftfulde bevægelser! DJ MC.CC er klar til at droppе beatet på banen! Tjek ham ud nu! Denne pakke indeholder: -Karakter – MC.CC -MC.CC Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/én gang brugbare spilobjekter, som ikke kan genskabes. *Efter køb sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du ejer Karakter‑Passet, byttes MC.CC mod et vist antal point.