Mass Effect 3: Retaliation-multiplayerudvidelse
Black Arks er her! I Mass Effect 3: Retaliation angriber Harbinger galaksen med nye rædsler: Collector-legionerne! Kæmp mod en ny fjerde fraktion såvel som forstærkninger til de nuværende i form af Cerberus Dragoon og Geth Bomber. Oplev de seks oprindelige baner med nye og farlige omgivelser, og vind ved hjælp af nye typer ammunition, udstyr og grej til Turian-, Volus og Collector-våben!