Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Spider-Man Costume
Doctor Octopus troede, han kunne være en overlegen Spider-Man med ekstra arme og aggresiv teknologi, men Peter Parker ved, at det er manden bag masken, der gør forskellen.