MARVEL Cosmic Invasion - Cyclops & The Thing
ROCK'EM & BLAST'EM-FORBINDELSEN! To nye superhelte deltager i kampen mod Annihilus! Spil som Fantastic Fours The Thing og X-Mens Cyclops samt 15 spilbare superhelte fra grundspillet. FØLG MIG, X-MEN! I efterspurgte, og her er han så: den kontante leder af X-Men går i kamp! Cyclops' karakteristiske kinetiske energistråler kan gennemtrænge Annihilation Wave. De kan også affyres diagonalt, så Cyclops vil være det perfekte valg, hvis du skal afværge fjender fra luften – og overraske din modstander. DET ER SMADRETID! Fantastic Fours tungeste dreng bringer sine kosmiske kræfter i spil og brillerer i nærkampe. Han er overraskende adræt og springer gennem omgivelserne for at overraske sine fjender. Den tidligere flyveres er glad for sin nye rolle som en tank-agtig beskytter af familie og venner og er en fantastisk gevinst for ethvert hold. Sammen er Cyclops og The Thing det perfekte match, når du skal bekæmpe fjender til lands og i luften. Hold dig opdateret om den anden store opdatering, som vi har planlagt til senere på året, der inkluderer en ny spiltype og to nye spilbare figurer!