Mars Survivor & West Escape
To verdener, to desperate kampe for overlevelse—nu samlet i én eksplosiv pakke. Rejs fra Mars’ rustne sand til en barsk Wild West‑grænse, saml forsyninger, opgrader dit udstyr, og stå ansigt til ansigt med fremmede trusler ved hvert skridt! Mars Survivor – Efter en asteroidekatastrofe styrter dit rumskib ned i Mars’ ødemark. Udforsk planetens mysterier, planlæg din flugt, og byg et beskyttende shelter! Tag på farlige ekspeditioner for at hente ressourcer og oplysninger, kæmp mod horder af udenjordiske væsner, og red andre overlevende. Brug deres evner til at forsvare basen mod et enormt fjendtligt angreb! West Escape – Som en eftersøgt, der desperat vil genforenes med sin tabte kærlighed, skal du samle skrot, opgradere dit udstyr og stå imod nådesløse ekstraterrestriske trusler. Tempofyldt kamp holder dig på tæerne—undvig dødelige angreb og svar igen med revolvere, haglgeværer m.m. Hver eneste kamp og opgradering bringer dig tættere på friheden og den ultimative konfrontation i denne eksplosive blanding af western‑rå styrke og sci‑fi‑action.