Mars Survivor: Red Rifle
Med denne DLC får du: - Et fremragende Amazonis Outfit - En enestående Ares Rifle - Et enestående Amazonis Visor - Et godt Quantumflex Garment - En god Zenith Satchel - 36 stykker kostumeskrot - 24 stykker våbenskrot - 500 juveler - 150 ledninger - 40 metal Øg dine chancer for at overleve med et nyt våben og rustning!