Mars Survivor: Green Gun
Med denne DLC får du: - En superb Starstrider-dragt - En exceptionel Deimos SMG - Et exceptionelt Tharsis-overalls - Et fantastisk Tharsis-visir - En fantastisk Lumina Carrier - 36 stykker tøj-skrot - 24 stykker våbenskrot - 500 juveler - 150 plastik - 75 batterier - 40 silikone Øg dine chancer for at overleve med en ny pistol og rustning!