Mars Survivor: Blue Blaster
Med denne DLC får du: - En fremragende Hellas-hjelm - En exceptionel Gemini Blaster - En exceptionel Astroventure-dheldragt - En fantastisk Hellas-dragt - En fremragende Flux Pulse Pack - 36 hjelm-skrot - 24 rygsæk-skrot - 500 ædelstene - 150 gummi - 40 guld Øg dine chancer for at overleve med et nyt våben og en ny rustning!