Marisol Character Pack
Mød Marisol, Nathans mest betroede ven, og oplev hendes kemi med hendes makker! Denne pakke indeholder: ‑ Karakter — Marisol ‑ Marisol Vækstboks‑billet ×5 *Hvis du køber, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ikke tilbagevendelige spilgenstande. *Efter købet sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du allerede ejer Marisol, bliver Marisol ombyttet til et vist antal point. *Pakkens komponenter og salget kan ændres eller ophøre uden forudgående varsel.