Manden af stål pakke
Hjælp Jor-El, hans kone Lara og deres robot Kelex med at sende den spæde Superman “Kal-el” ud i det ydre rum, mod sikkerheden på Jorden, mens Krypton går mod kaos. Find en vej ind i Jor-Els hjem, bekæmp General Zods invaderende tropper og slås mod Zod for at redde Superman.