Made Man Pack
Få en smagsprøve på at være en Made Man i denne nye DLC-pakke. Oplev, hvor anderledes en luksusbil er, når du kører i to biler med dristigt design og dynamiske ydeevne. Vito kommer til at se helt rigtig ud i to nye kostumer, inklusive en smoking, der er den røde løber værdig.