M for Mysterium DLC
Mycrofts agenter er blevet snydt, og fortrolige dokumenter er blevet stjålet. Du har fået til opgave at finde en skyggefigur, der kun er kendt som M. Det ser ud til, at der er en værdig modstander på fri fod på Cordona. Denne DLC indeholder følgende elementer: ''M For Mysterium' Quest Linje Klockværkets Udpresning Broagenten Cordonas Barn Mysteriøs Detektivdragt Plague Doctor Jon Ice Cream Jon Questlinjen starter automatisk, når den første hovedopgave (Fortidens Spøgelser - Ghosts of the Past) og kampvejledningen er gennemført.