Lyoid Character Pack
Kunsten og retfærdighedens gud, Mr. Lyoid, slutter sig til 3on3 FreeStyle! Jack The Pinks nye hemmelige agent er på en hemmelig mission for at løse en ikke‑offentliggjort sag. Mød Mr. Lyoid og mærk hans styrke nu! Denne pakke indeholder: ‑ Karakter — Lyoid ‑ Lyoid Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt, kan pakken ikke refunderes, da den indeholder engangs‑/ ikke tilbagevendelige spilgenstande. *Efter købet sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du ejer Character Pass, ombyttes Lyoid til et vist antal point.