Luna-figurpakke
"Luna forvandles for at vinde hendes kærlighed og stiger ned som en prinsesse af menneskenes verden!" Lås op for en særlig færdighed med sin sande form, Ravieta. Denne pakke indeholder: - Karakter - Luna - Luna Growth Box Ticket x5 *Hvis pakken er købt, kan den ikke refunderes, da den indeholder engangs-/brugsgenstande i spillet, der ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer Luna, byttes Luna til et bestemt antal point. *Pakkekomponenter og salg kan byttes eller opsiges uden varsel.