Lost Grimoires: Stolen Kingdom
En alkymists lærling vender hjem fra universitetet for at afslutte sin oplæring hos en stor mester. Planen kører dog af sporet, da hun besøger sit gamle barndomshjem, der gemmer på mørke hemmeligheder og mysteriet om hendes forældres forsvinden. Hun drager nu ud på et eventyr, der kan ændre hele rigets og hendes egen fremtid for evigt.