Lost Grimoires 3: The Forgotten Well (Xbox Version)
Krigen mellem kongeriget Phoenix og den besatte elverhær og deres leder, Sylvanheir, er ved at slutte. Mens undersåtterne venter på deres konges hjemkomst, har hans søster – alkymisten – mistanker. Mærkelige breve, som hendes bror sendte i krigstogtets sidste uger, samt frygtelige mareridt gør hende overbevist om, at der er noget galt med kongen. Hun har mistanke om, at det har noget at gøre med beboerne i rodskoven, der tryllebandt folket i elverriget. Har hovedpersonen ret om alt dette? Hvilke vanærende hemmeligheder ligger under den legendariske fortid? Vil alkymisten opklare den indviklede sammensværgelse, råde bod på kongerigets fortidige synder og redde hendes bror?