"Lost Code" – Lagdelt Hunter-våbenpakke
Er dette arven efter en tabt civilisation? Et værdifuldt sæt med lagdelte våben med en helt ny forvandlingsmekanisme! Følgende er inkluderet i indholdet: - "Lost Code: Asca" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Kiri" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Carnhan" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Rah" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Mia" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Nir" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Mjo" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Alos" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Labr" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Sara" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Telth" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Kera" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Jura" – Lagdelt Hunter-våben - "Lost Code: Iru" – Lagdelt Hunter-våben Bemærk: Produkterne i dette sæt kan også købes separat. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Tal med The Courier i spillet, når du har købt indholdet, og vælg Add-on Content for at få det. Brugen afhænger af, hvilken slags indhold det er, som beskrevet herunder. - Lagdelt rustning kan bruges i Layered Equipment Settings-menuen i Item Box. Bemærk, at lagdelt rustning er et "skin", som ændrer figurens udseende uden at påvirke dens egenskaber og færdigheder. - Afhængigt af typen af våben bliver effekterne, når man trækker lagdelte Hunter-våben fra serien "Lost Code" eller stikker dem i skeden, måske ikke vist korrekt, når man trækker særlige våben eller stikker dem i skeden. *Genstandene i dette sæt kan købes individuelt. Pas på, at du ikke kommer til at købe den samme genstand to gange.