Lose Your Head Deluxe Bundle
Lose Your Head Bundle indeholder en kraftfuld kombination, der næsten vil få dit hoved til at eksplodere! Du får både GONNER2 og GoNNER. GoNNER-serien består af udfordrende, pointbaserede platformspil, der bliver skabt, mens du spiller, og har roguelike-elementer. Din figur kommer nok til at dø. Ret mange gange. Men sådan er spillet designet, og det føles faktisk ikke uretfærdigt. Efterhånden får du tjek på GoNNER, så tab ikke modet. Du får nemlig brug for alt det mod, du har.