Like a Dragon: Ishin!
Kyo i 1860'erne er plaget af omfattende ulighed, og én samurai vil ændre historiens gang i sin søgen efter retfærdighed. Grib Sakamoto Ryomas sværd, og rejs til Kyoto for at finde din fars morder, bevis, at du er uskyldig i et mord, du uretmæssigt har fået skylden for, og genopret din ære. Hvis du gør det, vil du gøre en ende på samurai-æraen og for evigt ændre Japans fremtid. Træk dit sværd, lad din revolver, og slut dig til revolutionen i dette ophedede historiske eventyr, som kun skaberne af Yakuza: Like a Dragon kunne stå bag.