Let’s Sing 2016
Let’s Sing 2016 udkommer på Xbox One og indeholder en masse fantastiske hits! Tænd for mikrofonen, syng med dine venner eller tag dig en solo-session, så du kan træne dine karaoke-skills! Gå på opdagelse i de spændende spiltyper, der gør det let og hurtigt at komme i gang med at vælge sange fra playlisten.