Let's School
I Let's School tager du rollen som rektor, der står over for udfordringen med at renovere og lede din gamle skole! Spillet indeholder to kernefunktioner: konstruktion og design af skolen samt styring af dynamikken mellem elever og lærere. Hver elev har unikke interesser og ambitioner, hvilket gør din rolle som rektor mere kompleks. At balancere faktorer som skolens omdømme, tilfredsstille elevernes basale behov, overvåge akademisk pres og håndtere aspekter som tøj, mad og rejser giver en fordybende og udfordrende oplevelse. Udover de sædvanlige ansvarsområder for en rektor, er du også ansvarlig for at håndtere forskellige problemer, der opstår uden for skolen, herunder mystiske farer og potentielle trusler, der kan skabe kaos!