Lethal League
Lethal League er et kompetitivt projektilkampspil, hvor du skal tyre en antityngdebold i synet på din modstander for at vinde. Bolden tager fart for hvert slag op til eksplosivt ekstreme hastigheder. Spil lokalt, eller kæmp mod andre online. Højdepunkter: – Op til 4 spillere: Spil lokalt og online med op til fire spillere i alle mod alle, på hold eller i Strikers-spil. – Online multiplayer: Invitér venner til en privat kamp, eller kast dig ud i en Quick Match. – Let at samle op, svært at mestre: Bliv bedre ved at lære at smashe, puffe og parere, og brug særlige evner til din fordel. – Figurer med street stil: Fra den gale Candyman til den cybernetiske krokodille Latch har hver figur sin egen unikke spillestil og særlige evner. – Challenge-spil: Lad dig udfordre i en serie af arkade-kampe mod forskellige modstandere, til du når den svedige bosskamp. – Fede beats: Soundtracket byder på big-beat, hip-hop og house fra folk som Grillo, Bignic, Dr. Lazer og mange flere.