Leo: The Firefighter Cat
Er du klar til at blive en helt og trodse farerne? Mød Leo, den modige brandmandskat, og hjælp ham på hans spændende eventyr som juniorrekrut på brandstationen! Tag på missioner, der bliver sværere for hver gang, og stig i graderne under vejledning af kommandør Nox. Bare rolig, du er ikke alene! Brug din brandslange, økse og særlige kræfter til at tackle forskellige udfordringer. Red dine kattemedborgere fra skovbrande til oversvømmelser eller endda giftigt affald. Bekæmp ondskabsfulde ånder, og sluk brande, der truer byen - det er et non-stop eventyr! Zoom til undsætning i seje køretøjer som en brandbil, en båd, en vandflyver, en helikopter og meget mere. Du har alt det udstyr, der skal til for at handle hurtigt! Tag tilbage til brandstationen for at låse op for nye outfits til Leo - der er masser af kostumer til at gøre ham til den sejeste kat på hver mission. Er du klar til at blive byens purr-fekte helt? Nøglefunktioner: -Begiv dig ud på 20 spændende missioner, herunder en slikfabrik i brand, et luksuriøst krydstogtskib i fare, en ø med stigende vandstand ...! -Grib din trofaste vandslange eller din mægtige økse! Vælg mellem dine to fantastiske superkræfter for at besejre alle de farer, der kommer din vej! -5 køretøjer at vælge imellem og til at udføre dine redningsmissioner: brandbil, båd, vandflyver, helikopter og 4X4-bil. - Udforsk byen Feliopolis og dens forstæder som Catnip Island frit og opdag dens skjulte hemmeligheder. -Saml og lås op for en række kostumer til Leo for at gøre ham til den sejeste kat i kvarteret!