Left 4 Dead Weapons
Som en hyldest til Valves utrolige samarbejdsorienterede zombieskydespil har vi skabt tre ikoniske Left 4 Dead 2-våben i Dying Light. Vi vil gerne gøre dem tilgængelige for jer alle, så I får dem uden at bruge en krone. Hent bare det gratis DLC, og modtag tre nye plantegninger, så I kan fremstille Electric Guitar, Frying Pan og Golf Club med det samme. Få Left 4 Dead 2-våbenpakken nu, og udsend knusende riff, server dræbende retter og forbedr dine golfsving!