Layered Armor til Gaul: Fur-tive Five Leader
Add-ons kan give dig en endnu større oplevelse med Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection! Indeholder følgende: Layered Armor til Gaul: Fur-tive Five Leader Skift din Rangers udseende med en særlig laginddelt rustning! *Du kan skifte dine ledsageres udseende med Change Companion Outfits-indstillingen. *Layered Armor er rent kosmetisk. *Denne bonus kræver fremskridt i spilet, før du kan bruge den. *Dette indhold er også tilgængeligt som del af en eller flere pakker. Tjek venligst dine tidligere indkøb for at undgå dobbeltkøb.